Üldised müügitingimused kehtivad Laureen.ee klientide (edaspidi Klient) ja Laureen.ee omaniku Kulla OÜ ( edaspidi Laureen.ee) vahel.
Üldised müügitingimused on kooskõlas Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega. Lähtutakse Laureen.ee tooteinfost, hinnakirjast ning ostuinfost.
Müügi ja hinnakirja muudatused jõustuvad, kui need on avaldatud Laureen.ee poes. Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuse jõustumist, siis kehtivad Kliendi jaoks eelnevad tellimuse tingimused v.a kui seaduses või müügitingimustes ei ole sätestatud teisiti.
Esitades tellimuse Laureen.ee poes, kinnitab Klient, et on tutvunud müügitingimustega ning on nendega nõus.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Maksetingimused
Kiire ja mugav Eesti pangalingid Swedbank, SEB Pank, Luminor , Cooppank, LHV .Makseteenuse pakkuja Montonio Finance OÜ
Arvega tasumine (postitamine peale arve laekumist)
Järelmaks
Ühe taotlusega saad pakkumise mitmelt krediidiandjalt. Lisa soovitud tooted ostukorvi ning vali makseviisiks JÄRELMAKS. Vali sobiv lepinguperiood ning täida taotlus. Järelmaksuplatvormi kaudu saad mitmelt krediidiandjalt finantseerimispakkumise. Tutvu tingimustega ning vali enda jaoks sobivaim.Krediidivahendusteenuse pakkujaks on Montonio Finance OÜ
Hinnakiri
Laureen.ee veebipoes müüdavate toodete hinnad sisaldavad 20% käibemaksu ning on toodud eurodes, ega sisalda kohaletoimetamiskulusid.
Koheletoimetuskuludeks saab Klient valida endale sobiva postiteenusepakkuja ostu vormistamisel. Postikulu hinnad sisaldavad käibemaksu.
Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine
Tarneaeg Eesti siseselt on 7-14 päeva (äripäeva).Soome 10-21 päeva.
Kättetoimetamisviisid:
Omniva pakiautomaadid
Smartpost pakiautomaadid
Kulleriga koju või tööle
Toote tagastamine
Kui kaup ei vasta Kliendi ootsutele, on õigus see tagasi saata 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist.Postikulu maksab sellisel juhul klient. Tagastatav toode peab olema kahjustamata, originaalpakendis ning kasutamata. Raha tagastatakse kliendile 14 päeva jooksul peale kauba tagastust Laureen.ee lattu(sh kauba ostul makstud postikulu).
14-päevane tagastamisõigus ei kehti kosmeetikatoodetele , mis on avatud. Kuna nad ei ole kasutatavad tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel.
Tagastus teha Rakvere Vaalakeskuse Smartposti või Rakvere Vaalakeskuse Omniva pakiautomaati. Kontakt 5300 5016 info@laureen.ee Kaubaga lisada ostuarve.
Garantii
Vastavalt Võlaõigusseadusele on Kliendil õigus pretentsioon esitada 2 aasta jooksul.
Garantii korral võtta ühendust maili teel info@laureen.ee
Pretensiooni esitamise õigus
Laureen.ee vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Laureen.ee kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@laureen.ee
Laureen.ee ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui ostetud kaubal on puudused, mille eest Laureen.ee vastutab, asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Laureen.ee vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Laureen.ee osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@laureen.ee
Kui ostja ja Laureen.ee ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Laureen.ee vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Muud
Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhindutakse Eesti Vabariigis kehtivast seadlusandlusest ning poolte vahelisi suhteid reguleerivatest õigusaktidest.